გაკვეთილის თემა
|
ნარევის დაყოფის ხერხები
|
სწავლების საფეხური
|
საბაზო
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
11
|
მიზანი
|
ექსპერიმენტის დაგეგმვა და ჩატარება.შეარჩიოს და გამოიყენოს შესაბამისი
მეთოდებინარევის კომპონენტების დასაყოფად შეადაროს ნივთიერების დანარევის თვისებები
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა და აქტუალობა
|
|
ესეგ მისაღწევი შედეგები
|
მოსწავლე ადარებს ნივთიერების და ნარევის თვისებებს. ირჩევს და იყენებს
შესაბამის მეთოდებს ნარევის კომპონენტების დასაყოფად
|
კავშირი საგნებთან
|
ფიზიკა
|
წინარე ცოდნა
|
განასხვავებს ნარევსა დასუფთა ნივთიერებებს
|
რესურსები
|
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,ჭიქა,ცარცის ფხვნილი
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
გაკვეთილი იწყება საშინაო დავალების
განხილვით მასწავლებელი არკვევს რამდენად სწორადაა დავალება შესრულებული. შემდეგ
ატარებს ფრონტალურ ან ინდივიდუალურ გასაუბრებას. ირჩევს ორ - სამ მოსწავლეს ,რათა ისინი შეამოწმოს
არა მხოლოდ საშინაო დავალების მიხედვით არამედ თვალყური ადევნოს მთელი გაკვეთილის
პროცესში და შეაფასოსსაგაკვეთილო პროცესში
ჩართულობის მიხედვითაც . გაკვეთილი გრძელდება პარაგრაფის ტექსტზე მუშაობით პირველი ტექსტური დავალებაეხებადაწდომას
. ამ დავალებას მოსწავლეები ასრულებენ ჯგუფურად.შემდეგ მასწავლებელი გააცნობს მოსწავლეებს
ნარევის დაყოფის სხვა ხერხებს . ცოდნის განმტკიცების დავრცობის მიზნით ტექსტის ბოლოს
მოცემულ სავარჯიშოებს .
|
შეფასება
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment